Grofi Oy

Vahva brändi ja modernit verkkosivut tukemaan kasvua

Grofi Oy on talousjohtamisen, rahoituksen ja yritysten liiketoiminnan kehittämisen asiantuntija, joka tarjoaa modernit ja tehokkaat taloushallintopalvelut. Yritys halusi rakentaa vahvan brändin, joka kuvastaa sen asiantuntemusta ja erottuu kilpailijoista. Tavoitteena oli myös luoda toimivat verkkosivut ja digitaalisen markkinoinnin sisällöt, jotka tukevat asiakashankintaa ja vahvistavat yrityksen tunnettuutta.

Grofi valitsi kumppanikseen Dimman, joka toteutti kattavan brändisuunnittelun, verkkosivuprojektin ja digitaalisen markkinoinnin sisällöt. Projektin alussa määriteltiin Grofin brändin ydin: moderni, luotettava ja asiantunteva. Näiden pohjalta luotiin visuaalinen identiteetti, joka sisälsi logon, värimaailman, typografian ja muut graafiset elementit, jotka heijastavat Grofin ammattimaista ja asiakaslähtöistä toimintatapaa.

Uuden brändi-ilmeen rinnalla Dimma suunnitteli ja toteutti Grofin verkkosivut, jotka rakennettiin vastaamaan asiakkaiden tarpeita ja optimoitiin asiakashankintaa varten. Verkkosivujen rakenne suunniteltiin selkeäksi ja käyttäjäystävälliseksi, jotta palvelut ja niiden hyödyt tulevat esille mahdollisimman ymmärrettävästi. Sivuston sisältö laadittiin tukemaan Grofin asiantuntijaroolia ja tuomaan esiin yrityksen tarjoaman lisäarvon asiakkailleen.

Osana projektia Dimma toteutti myös digitaalisen markkinoinnin sisällöt, kuten verkkosivujen tekstisisällöt, blogiartikkelit ja some-markkinoinnin materiaalit. Nämä sisällöt tukivat verkkosivuston lanseerausta ja auttoivat yritystä tavoittamaan oikean kohderyhmän eri digitaalisissa kanavissa.

Yhteistyön tuloksena Grofi sai selkeän ja erottuvan brändin, modernit verkkosivut ja tehokkaat markkinointimateriaalit, jotka tukevat liiketoiminnan kasvua ja asiakashankintaa. Dimman suunnittelema kokonaisuus auttoi Grofia asemoitumaan vahvasti taloushallinnon ja yrityskehityksen asiantuntijana sekä tehosti yrityksen digitaalista näkyvyyttä.